Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΧΑΪΑΣ



ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Είμαστε Δημότες του Δήμου Δυτικής Αχαΐας, κάτοικοι της περιοχής αυτής και πολίτες που αγαπάμε αυτό τον τόπο. Έχουμε  μια κοινή προοδευτική αντίληψη για την τοπική κοινωνία και ένα νέο όραμα για να αφήσουμε πίσω μας την παρούσα κατάσταση που δεν μας ικανοποιεί. Θεωρούμε υποχρέωση μας να αγωνιζόμαστε για ένα καλύτερο αύριο, για εμάς, τους συμπολίτες μας και τα παιδιά μας.
Οραματιζόμαστε μια διαφορετική πόλη , πιο ανθρώπινη, πιο ανοιχτή και αλληλεγγύη προς όλους. Μια πόλη με ζωντάνια και δημιουργικότητα.
Οραματιζόμαστε τους συνοικισμούς και τα χωριά του Δήμου μας ζωντανούς, με τους παραγωγούς να απολαμβάνουν τους καρπούς της γης τους και τους νέους να θέλουν να μείνουν να προκόψουν στον τόπο τους.
Οραματιζόμαστε επίσης έναν διαφορετικό πολίτη. Έναν πολίτη ο οποίος στη δύσκολη οικονομική κρίση που βιώνει θα είναι ανήσυχος, ενεργός, συμμετοχικός και κινηματικός.
Επιδιώκουμε μια διαφορετική κινηματική και συμμετοχική διαδικασία μέσα από την οποία ο πολίτης θα εκφράζει άποψη και θα συμμετέχει ενεργά στις αποφάσεις για  ότι  απασχολεί το δήμο και τη γειτονία του.
Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με το υπάρχον μοντέλο τοπικής διακυβέρνησης καθώς φαίνεται ότι έχει αποτύχει παταγωδώς στον πρωταρχικό σκοπό του, αλλά και να καλυτερεύσει έστω και λίγο την ζωή μας.
Απορρίπτουμε το αρχηγικό μοντέλο, που επικρατεί όλα αυτά τα χρόνια, ως εκφραστή όλων των αναχρονιστικών θεσμών και αντιλήψεων, ως πηγή του κακού για όλα τα δεινά από τα οποία υποφέρει η περιοχή.
 
Η παράταξη μας καλεί κάθε δημότη με τις παραπάνω ανησυχίες να συνδιαμορφώσει ένα πρόγραμμα δράσεων με σκοπό τη βελτίωση των όρων διαβίωσης, την κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη, την οικολογική προστασία, την πολιτιστική ανάπτυξη και τον εξανθρωπισμό των σχέσεων. Ένα πρόγραμμα δράσεων το οποίο θα έχει στο κέντρο του τον δημότη  και θα προστατεύει τα συμφέροντα του ανεξάρτητα της ηλικίας του, της καταγωγής του, της θρησκείας του, του φύλλου του και της επαγγελματικής του κατάστασης.
Η υλοποίηση του προγράμματος μας και η συμμετοχή μας στις Δημοτικές εκλογές πιστεύουμε πως μπορεί να γίνει πράξη μέσα από συγκεκριμένους  κανόνες λειτουργίας και αρχές.

ΑΡΘΡΟ 1.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Η λειτουργία της Δημοτικής κίνησης στηρίζεται στην δημοκρατία, τη διαφάνεια, την αποκέντρωση λειτουργιών και αρμοδιοτήτων, την αντιπροσωπευτικότητα απόψεων και φύλων, την εναλλαγή των εκπροσώπων, τη συλλογική ηγεσία και τη δημόσια έκφραση.
Βασική αρχή λειτουργίας είναι αυτή της πλειοψηφίας με σεβασμό ταυτόχρονα όλων των απόψεων.

Η ενότητα μέσα από τη διαφορετικότητα αποτελεί κεντρικό άξονα στη λειτουργία της παράταξης. Η επιδίωξη της με κάθε μέσο της διαρκούς επικοινωνίας με τους δημότες αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες για τη λειτουργία της παράταξης και τη μεγαλύτερη ευθύνη της Διοικούσας Επιτροπής.

Πριν από τις ψηφοφορίες καταβάλλονται προσπάθειες σύνθεσης των απόψεων και της μέγιστης δυνατής συναίνεσης.
Η Δημοτική κίνηση είναι παράταξη των μελών της γι αυτό η ισοτιμία, η πληροφόρηση, η συμμετοχή στην διαμόρφωση των αποφάσεων ο έλεγχος στα όργανα και η ανακλητότητα των εκπροσώπων της είναι κατοχυρωμένα σ’ αυτήν.

Το μέλος της Δημοτικής κίνησης δικαιούται να διατυπώνει δημόσια τη γνώμη του, αφού μνημονεύσει προηγουμένως τη συλλογική απόφαση.

Όσοι διαφωνούν, έχουν το δικαίωμα να μην εκπροσωπήσουν την παράταξη στην εφαρμογή της απόφασης που διαφώνησαν.
Τη Δημοτική κίνηση στηρίζουν και ενθαρρύνουν συλλογικότητες, και λοιποί κοινωνικοί σχηματισμοί.

ΑΡΘΡΟ 2.
ΜΕΣΑ

1.  Η ενεργοποίηση των πολιτών με σκοπό την καλλιέργεια της αντίληψης ότι η υπόθεση Δήμος και δημοτικά ζητήματα τους αφορά όλους και  άμεσα.
2.  Ο διάλογος και η σύνθεση των απόψεων για τα μικρά και μεγάλα προβλήματα του Δήμου και μέσα απ' αυτόν η αναζήτηση λύσεων και τρόπων δράσης.
3. Οι αγωνιστικές πρωτοβουλίες που θα εξασφαλίζουν τη μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή, με οργάνωση και αποτελεσματικότητα.
4. Η υπεύθυνη ενημέρωση των πολιτών μέσω ανακοινώσεων, εντύπων και εφημερίδας. Στην περίπτωση έκδοσης εφημερίδας ψηφίζεται Κανονισμός Λειτουργίας της από το Γενική Συνέλευση - Συνέδριο
5. Η διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων, συσκέψεων, ημερίδων και άλλων μαζικών δράσεων που θα συμβάλλουν ταυτόχρονα στη συλλογική σκέψη και την επεξεργασία προτάσεων.
6. Αξιοποίηση όλων των κοινωνικών ομάδων, των επιστημόνων, των μαζικών φορέων με την ισότιμη συνεργασία και καλλιέργεια του εθελοντισμού για το καλό της πόλης και των κατοίκων της.
7. Η διεκδίκηση της Δημοτικής Αρχής με την συμμετοχή στις Δημοτικές Εκλογές σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

ΑΡΘΡΟ 3.
ΜΕΛΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ- ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ-ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ-ΔΙΑΓΡΑΦΗ

Μέλος της παράταξης μπορεί να είναι κάθε πολίτης που έχει συμπληρώσει το 16ο έτος της ηλικίας του, ανεξάρτητα από την εθνικότητα, εργαζόμενος ή ψηφοφόρος στο Δήμο Δυτικής Αχαΐας, καθώς και κάθε πολίτης που αποδέχεται το καταστατικό και τους σκοπούς της παράταξης. Τα μέλη της Δημοτικής κίνησης είναι ισότιμα και συμμετέχουν στις κοινοτικές επιτροπές  της παράταξης ή στα τμήματα ευθύνης.

Η ίδια η παράταξη παίρνει πρωτοβουλίες και οργανώνει την πάλη για τα τοπικά αλλά και γενικότερα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα.

§ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

1) Τα μέλη της παράταξης είναι ισότιμα και έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι στα όργανα διοίκησης  και μπορούν να παρακολουθούν ελεύθερα τις  συνεδριάσεις των οργάνων.   
2) Προτείνουν  και εισηγούνται, στα αρμόδια όργανα, θέματα διαμόρφωσης πολιτικής ή σχετικών με την επίτευξη των στόχων της παράταξης.
3) Δικαίωμα (αλλά και υποχρέωση) των μελών της παράταξης είναι η ενεργή συμμετοχή όχι μόνο στην εσωτερική λειτουργία της, αλλά και σε άλλες κοινωνικές δράσεις της. Τα μέλη της παράταξης μπορούν να ασκούν έλεγχο και κριτική στα όργανα διοίκησης για τις ενέργειές τους ή τις αποφάσεις τους και να βοηθούν στην καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία τους.

4) Κάθε μέλος της παράταξης έχει δικαίωμα να αποχωρήσει οικιοθελώς από αυτήν.

§ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

Κάθε μέλος υποχρεούται :
1) Να τηρεί και να φροντίζει για την τήρηση του Καταστατικού της παράταξης.
2) Να συμμετέχει ενεργά, στα όργανα διοίκησης της παράταξης που έχει εκλεγεί ή που έχει οριστεί ή προσφερθεί συμμετάσχει.
3) Να συμμετέχει ενεργά στις διεργασίες που συντελούνται στην τοπική κοινωνία.
4) Να μην δημιουργεί σχέση εξάρτησης με οικονομικά συμφέροντα που δεσμεύουν την δημοτική δράση και συμπεριφορά του.
5) Κάθε μέλος, ανεξάρτητα από την προσωπική του εκφρασμένη μέσα στα όργανα θέση, υποχρεούται όχι μόνο να πειθαρχεί στις ληφθείσες αποφάσεις, αλλά και να επιδιώκει την υλοποίησή τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι παραιτείται του δικαιώματος να επιμένει, ώστε η άποψή του να γίνει πλειοψηφική ή ότι δεν μπορεί να την εκφράζει δημόσια, εφόσον το θεωρεί σημαντικό.

§ ΔΙΑΓΡΑΦΗ

Κάθε μέλος της παράταξης διαγράφεται εφόσον:
1. Το ζητήσει οικιοθελώς, με γραπτή αίτησή του στη Γενική Συνέλευση ( Αρμόδιο Όργανο της παράταξης) στην οποία εάν επιθυμεί θα αναφέρει το λόγο για τον οποίο αποχωρεί χωρίς περαιτέρω κυρώσεις.
2. Υποστηρίζει, δημοσιοποιεί και προωθεί αντίθετες αρχές από αυτές που προβλέπονται στο Καταστατικό της παράταξης.
3. Παραβιάζει τις διατάξεις του καταστατικού της παράταξης ή αναπτύσσει δραστηριότητα αντίθετη με τους σκοπούς της.
4.  Απέχει αδικαιολόγητα από την δραστηριότητα της παράταξης και των οργάνων στα οποία συμμετέχει πέραν του 1 έτους.
5. Δεν πειθαρχεί κατ' εξακολούθηση στις αποφάσεις των οργάνων διοίκησης.
6. Όταν καταδικασθεί τελεσιδίκως με δικαστική απόφαση για κακούργημα, καθώς και για τα πλημμελήματα που επισύρουν έκπτωση κατά τον Υπαλληλικό Κώδικα.
8. Η απόφαση διαγραφής μέλους λαμβάνεται από το Αρμόδιο Όργανο (Γενική Συνέλευση.) της παράταξης, αφού πρώτα κληθεί και εκθέσει τις απόψεις του, εντός εύλογης προθεσμίας που ορίζεται με την κλήση προς ακρόαση.
Η διαγραφή αποφασίζεται από την Γενική Συνέλευση με πλειοψηφία 2/3 των παριστάμενων μελών.


ΑΡΘΡΟ 4.
ΚΟΙΝΟΤΙΚΕΣ  ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ – ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑΣ

Κοινοτικές  επιτροπές της δημοτικής κίνησης δημιουργούνται στους τόπους κατοικίας και εργασίας, αφού συμπληρωθεί ο αριθμός των 3 ατόμων. Οι κοινοτικές επιτροπές είναι υπεύθυνες για την κατάρτιση του προγράμματος  της κοινότητάς τους.

Η παράταξη δημιουργεί επιτροπές και τμήματα περιστασιακά ή μόνιμα για την μελέτη διαφόρων θεμάτων και την διοργάνωση δραστηριοτήτων και πρωτοβουλιών (π.χ. παιδείας, συγκοινωνίας, κοινωνικής πολιτικής, πολιτισμού, υγείας, περιβάλλοντος κλπ).

Η κοινοτική  επιτροπή συνέρχεται τουλάχιστον κάθε δύο (2) μήνες και είναι υπεύθυνη για την σύγκληση τοπικής λαϊκής συνέλευσης σε κάθε κοινότητα.

ΑΡΘΡΟ 5.
ΔΙΟΙΚΟΥΣΑ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Η Διοικούσα Επιτροπή (Δ.Ε.) είναι 7μελής και εκλέγεται κάθε δύο (2) χρόνια. Έχει την ευθύνη για την λειτουργία και έκφραση της παράταξης, την προβολή των θέσεών της, την διοργάνωση εκδηλώσεων, την τύπωση ενημερωτικών εντύπων, τη σύγκλιση της Γενικής συνέλευσης, την διαχείριση και το έλεγχο των οικονομικών της.

Ιδιαίτερη μέριμνα λαμβάνεται για την εκπροσώπηση στη Διοικούσα Επιτροπή όλων των τάσεων και απόψεων.

Το εκλογικό σύστημα είναι αυτό της απλής αναλογικής και η σταυροδοσία δεν μπορεί να υπερβαίνει το 40% των εκλόγιμων θέσεων.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα κατάθεσης ιδιαίτερης λίστας.

Μετέχουν επίσης απαραίτητα στις επιτροπές και στους τομείς ευθύνης της παράταξης ένας εκπρόσωπος από κάθε δημοτική ενότητα. Οι συνεδριάσεις της Διοικούσας Επιτροπής είναι ανοικτές προς παρακολούθηση στα μέλη της παράταξης.

Η εκλογή της είναι άμεση από την γενική συνέλευση των μελών μέσα από ενιαίο ψηφοδέλτιο.

Η Δ.Ε. εκλέγει τον γραμματέα και τον ταμία, των οποίων οι θητείες δεν υπερβαίνουν της δύο συνεχόμενες.
Ο γραμματέας έχει την ευθύνη της ομαλής λειτουργίας της Δ.Ε και μπορεί να εκπροσωπεί σε συνεργασία με τον επικεφαλής την παράταξη δημόσια. (Αδικαιολόγητη απουσία μέλους της Δ.Ε. πάνω από 3 μήνες αυτομάτως θεωρείται παραίτηση απ’ την θέση αυτή εκτός εάν για την απουσία του συντρέχει σοβαρός λόγος).

Μέχρι τις δημοτικές εκλογές εκλέγεται για πρώτη φορά Διοικούσα Επιτροπή από την ιδρυτική γενική συνέλευση που θα έχει διάρκεια έως την εκπλήρωση όλων των απαραίτητων μετεκλογικών διαδικασιών.
ΑΡΘΡΟ 6.
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Η Γενική Συνέλευση (Γ.Σ.) συγκαλείται τακτικά κάθε 6 μήνες τουλάχιστον και σε έκτακτες περιστάσεις με απόφαση της Δ.Ε. ή αν το ζητήσουν τουλάχιστον
TO 1/3  των εγγεγραμμένων  μέλων  της παράταξης.

Για να είναι έγκυρη η Γ.Σ. στην πρώτη της σύγκληση πρέπει να είναι παρόντα τουλάχιστον το 50% +1 των μελών της. Στην δεύτερη, την επαναληπτική,  αρκεί το 1/5 των μελών.

Οι αποφάσεις της λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρόντων ταμειακώς τακτοποιημένων μελών της.

Για ειδικά θέματα της πολιτικής παράταξης, η Γ.Σ. συγκαλεί ειδικές ή θεματικές συνελεύσεις, προκειμένου να ληφθούν αντίστοιχες αποφάσεις.

Η ΓΣ έχει το τεκμήριο της αρμοδιότητος για τα θέματα της παράταξης. Ενδεικτικώς αποφαίνεται για τα ακόλουθα θέματα :

·         Εγκρίνει ή τροποποιεί το πρόγραμμα και τις Καταστατικές Αρχές της.
·         Αποφασίζει το πρόγραμμα δράσης της ανάμεσα σε δύο Γ. Συνελεύσεις.
·         Εγκρίνει τον οικονομικό απολογισμό της ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.
·         Εκλέγει τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής.
·  Ελέγχει και εγκρίνει τις αποφάσεις και τις πράξεις της Διοικούσας Επιτροπής.
·       Αποφασίζει για τη στάση της παράταξης στις εκλογικές αναμετρήσεις, την πρόταση επιλογής Προέδρων νομικών προσώπων ή Διοικητικών Συμβουλίων, φορέων ή Νομικών προσώπων του Δήμου και Προϋπολογισμών.
Εκλέγει τον υποψήφιο Δήμαρχο (από τις επόμενες εκλογές τουλάχιστον 6 μήνες πριν την επίσημη ημερομηνία διεξαγωγής τους). Επίσης επικυρώνει το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού,που θα προταθεί από τη Δ.Ε.
·   Αποφασίζει για την επιλογή αντιδημάρχων και προέδρου δημοτικού συμβουλίου με τον παρακάτω τρόπο:O Δήμαρχος σε συμφωνία με  Δ.Ε. προτείνουν στη Γ.Σ. τους υποψηφίους της επιλογής τους, για της θέσεις ευθύνης.(Σε περίπτωση που ο Δήμαρχος δεν είναι μέλος της Δ.Ε. και υπάρχει διαφωνία, με ισοψηφία ,τότε με σκοπό να βρεθεί λύση και να προχωρήσουν οι διαδικασίες, η ψήφος του Δημάρχου μετράει για 2.
·        Στη συνέχεια η συμφωνημένη λίστα κατατίθεται στην Γ.Σ. για επικύρωση με μυστική ψηφοφορία με όριο  εκλογής το 50+1 των ψήφων της Γ.Σ.
·         Σε περίπτωση που σε κάποια από τις θέσεις δεν υπάρξει το 50+1 των ατόμων που ψήφισαν τότε τίθεται η/οι θέση/εις, σε επαναληπτική μυστική ψηφοφορία, στην οποία υποψήφιοι είναι τα άτομα που δεν συγκέντρωσαν το 50+1% από την πρώτη ψηφοφορία μαζί με τους επόμενους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους, εκτός αυτών που δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν. Τα άτομα που θα συγκεντρώσουν τους περισσότερους ψήφους εκλέγονται αυτομάτως στις παραπάνω θέσεις. Για κάθε θέση διεξάγεται ξεχωριστή ψηφοφορία.
·         Καθήκον όλων των προσώπων και των οργάνων της παράταξης είναι να δημιουργηθεί πνεύμα συμφωνίας.

Για ειδικά θέματα της πολιτικής παράταξης συγκαλεί ειδικές ή θεματικές Γ.Σ. με αρμοδιότητα να αποφασίζει γι αυτά.

ΑΡΘΡΟ 7.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ

Η επιτροπή δημοτικής εκπροσώπησης αποτελείται από εκλεγμένους δημοτικούς συμβούλους και τους εκπροσώπους της παράταξης στα νομικά πρόσωπα του Δήμου.

Έχει ως αντικείμενα:
  1. Την προετοιμασία των θέσεων της παράταξης στα δημοτικά συμβούλια και στα νομικά πρόσωπα.
  2. Τη στελέχωση των νομικών προσώπων με εκπροσώπους της.
  3. Την ενημέρωση της Διοικούσας Επιτροπής με σκοπό την συνδιαμόρφωση άποψης για τα παραπάνω και άλλα μείζονα θέματα.

Οι συνεδριάσεις της δημοτικής επιτροπής είναι ανοικτές προς παρακολούθηση στα μέλη της παράταξης.

Στην εκπροσώπηση της παράταξης στα νομικά πρόσωπα του Δήμου γίνεται προσπάθεια να εκπροσωπούνται αναλογικά όλες οι τάσεις και οι πολιτικά ανένταχτοι που συμμετέχουν στην παράταξη.

Την ευθύνη για την τακτική και ομαλή λειτουργία της Δημοτικής Επιτροπής έχει ο πλειοψηφών δημοτικός σύμβουλος ή όποιος άλλος ορίσει η Δημοτική Επιτροπή. 


ΑΡΘΡΟ 8.
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Ο υποψήφιος δήμαρχος που στηρίζει η παράταξη εκλέγεται τουλάχιστον 6 μήνες πριν τις Δημοτικές εκλογές από την Γ.Σ. της παράταξης με το 65% των μελών που έχουν δικαίωμα ψήφου και έχουν εγγραφεί έως και 1 μήνα πριν την ημερομηνία της εκλογής. Η διαδικασία έχει ως εξής: διεξάγεται ψηφοφορία στην οποία ο υποψήφιος δήμαρχος πρέπει να συγκεντρώσει το 65% του σώματος για την εκλογή του. Σε περίπτωση αποτυχίας επαναλαμβάνεται η διαδικασία με τους ίδιους κανόνες, μεταξύ των δύο πρώτων υποψηφίων και στην περίπτωση που δεν συγκεντρώσει το απαραίτητο 65% επαναλαμβάνεται για τρίτη φορά η διαδικασία και για την εκλογή του υποψήφιου Δημάρχου ισχύει η αρχή της πλειοψηφίας 50%+1). Η λευκή ψήφος εξομοιούται με την άκυρη. Ο υποψήφιος Δήμαρχος εκπροσωπεί τη παράταξη δημόσια, μέσα και έξω απ’ το Δημοτικό Συμβούλιο, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις δημόσιες εμφανίσεις.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος ανακαλείται ή καθαιρείται με απόφαση του 65% της Γενικής συνέλευσης για σπουδαίο λόγο.
Ο εν ενεργεία Δήμαρχος που προέρχεται από την παράταξη ανακαλείται  ή καθαιρείται στην περίπτωση που έχει καταδικασθεί τελεσιδίκως με δικαστική απόφαση για οποιοδήποτε κακούργημα ή για πλημμέλημα εξ εκείνων που επισύρουν έκπτωση ή εάν έχει καταχραστεί  δημόσιο χρήμα.

Ουδείς έχει δικαίωμα να οριστεί ως υποψήφιος Δήμαρχος για τρίτη φορά.

Δεν μπορεί να είναι πρόσωπο το οποίο έχει θητεύσει ως δήμαρχος ή σε άλλη νευραλγική θέση του Δήμου με τις παρατάξεις που διαχειρίστηκαν εξουσία τα προηγούμενα έτη.

Οι εκλεγμένοι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης εκτός του επικεφαλής παραχωρούν τη θέση τους στους πρώτους επιλαχόντες στο μέσον της θητείας τους. Μετά από απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής διεξάγεται Γενική Συνέλευση στα μέσα της θητείας με σκοπό να γίνει απολογισμός του έργου που παρείχε η Δημοτική Αρχή με το δικαίωμα εάν θεωρηθεί σκόπιμο να γίνει εναλλαγή κάποιου/κάποιων  από τους δημοτικούς συμβούλους με τους αντίστοιχους επιλαχόντες .Η Γ.Σ. επικυρώνει με μυστική ψηφοφορία τις θέσεις ευθύνης με το ίδιο τρόπο που περιγράφεται στο άρθρο 6.

Οι ψηφοφορίες για την εκλογή οργάνων, γραμματέα και Προέδρου ή για την διαγραφή ή καθαίρεση μελών είναι μυστικές.

ΑΡΘΡΟ 9.
ΕΝΤΥΠΑ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

Η παράταξη μπορεί να προβαίνει σε εκδόσεις ενημερωτικών εντύπων.
Ο διευθυντής και η συντονιστική επιτροπή των εντύπων ορίζονται από την Διοικούσα Επιτροπή και ελέγχονται απ’ αυτήν.

ΑΡΘΡΟ 10.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΣΑ

Οι οικονομικοί πόροι της παράταξης προέρχονται  από :
1. τις συνδρομές των μελών
2. τις εκδηλώσεις της παράταξης
3. τις εκδόσεις
4. Οι ενισχύσεις προσώπων δεν μπορεί να υπερβαίνουν τα 500 Ευρώ εάν παρόλα αυτά υπερβαίνουν τα 500 Ευρώ θα γίνονται δεκτές μόνο εάν το πρόσωπο που θέλει να καταβάλει την ενίσχυση δέχεται να δημοσιοποιηθούν τα στοιχεία του στην Γενική Συνέλευση και στον τύπο.
Τα ανωτέρω ποσά αναπροσαρμόζονται κάθε 4 χρόνια με απόφαση της Γ.Σ. της παράταξης.
Η Γενική Συνέλευση αποφασίζει το ποσοστό από τις αποζημιώσεις των Δημοτικών Συμβούλων και τις αντιμισθίες του Δημάρχου, των Αντιδημάρχων και του Προέδρου του ΔΣ, καθώς και των μελών Δημοτικών Φορέων και Οργανισμών, το οποίο θα διατίθεται για κοινωνικούς σκοπούς ή στο ταμείο της παράταξης.
Η Δ.Ε. δημοσιεύει κάθε χρόνο ανάλυση εσόδων-εξόδων της παράταξης.


ΑΡΘΡΟ 11.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ

Οι καταστατικές αρχές λειτουργίας της παράταξης μπορούν να τροποποιηθούν μόνο με απόφαση της Γενικής Συνέλευσης. Σε αυτή απαιτείται η συμμετοχή των 2/3 των (ταμειακώς εντάξει) μελών της και απόφαση με πλειοψηφία των 3/5 των παρόντων.
Τροποποίηση των καταστατικών αρχών λειτουργίας δεν μπορεί να γίνει κατά το έτος διεξαγωγής Δημοτικών Εκλογών και  μέχρι το τέλος της διεξαγωγής τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου